.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بهترین صفحه نمایش لمسی

از مشخصات سخت‌افزاری عضو جدید خانواده سرفیس پرو می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای Core i5-8250U با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز، ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 با فرکانس ۱،۸۶۶ مگاهرتز، گرافیک آنبورد Intel UHD 620 با ۱۲۸ مگابایت حافظه گرافیکی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت اشاره کرد. قیمت Surface Pro 6 با توجه به مشخصات سخت‌افزاری آن از ۸۹۹ دلار تا ۲،۲۹۹ دلار متغیر است. حتی در جعبه گران‌ترین مدل نیز خبری از صفحه کلید یا قلم لمسی نیست. رنگ مشکی جدید تنها با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و قیمت ۱،۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : Brenda
ت : سه شنبه 30 آذر 1400

مایکروسافت چند سالی است که به معیار استاندارد دستگاه‌های دو در یک بدل گشته است و سایر تولید‌کنندگان نسل‌های متوالی Surface Pro را به عنوان ایده پیش‌ فرض اینکه یک دستگاه هیبریدی تبلت / لپ‌تاپ ویندوزی چگونه باید باشد، در نظر می‌گیرند. اما دور شدن از این ایده نیز بسیار دشوار بوده و تغییرات صورت‌گرفته در چند نسخه اخیر سرفیس پرو هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ عملکرد تقریباً غیر محسوس بوده است. اما برویم سراغ بررسی Surface Pro 6…

در نگاه اول حداقل از نمای بیرونی به غیر از طراحی با رنگ مشکی مات جدید با تغییرات دیگری روبرو نیستیم. Surface Pro 6 بر خلاف بسیاری از لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و دستگاه‌های هیبریدی مدرن که تلاش شده تا حاشیه صفحه نمایش محصولات آن‌ها به حداقل برسد، هنوز هم دارای حاشیه بزرگی در اطراف نمایشگر خود است.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : Brenda
ت : شنبه 20 آذر 1400

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی